For Sale: 2 Storey Bungalow Banyan Bandar Bukit Mahkota Location: Bangi, Selangor Type: Bungalow Price: RM2500000 Size: 6000 sqft Details: HUGE LAND | 2 Storey Bungalow Banyan Close Bandar Bukit Mahkota Bangi ======================== Asking Price: RM2.5Mil (nego) ======================= DETAILS: ------------ - Freehold - Land area: 8500 sqft - Build up: 6000 sqft - 5 Bedrooms - 5 Bathrooms - 1 maid room &1 powder room - Owner Occupied - Gated & Guarded RENOVATION AND FEATURES: ------------------------------------------ - Concrete slab for car porch - Extension at the side and back of the house - 8 CCTV with recording - Centralized water heater - 2 stainless steel water tank AMENITIES: ---------------- - Near SK Bukit Mahkota - SK Bandar Seri Putra - SMK Bandar Seri Putra - Sekolah Rendah Agama Bandar Seri Putra - Near Masjid Bandar Bukit Mahkota - Masjid Bandar Seri Putra - Balai Polis Bandar Seri Putra - KUIS, USIM, UKM, KPTM - TESCO Hypermarket - CS Hypermarket - Hong Leong Bank, Bank Simpanan Nasional - Klinik Kesihatan Bandar Seri Putra, Klinik Desa Bangi - Klinik, 7 Eleven, 99 Speedmart, Restaurants, Shoplots - McDonalds, Pizza Hut, Domino Pizza, KFC, Secret Recipe, Ayamas - Bangi Wonderland Water Park - Petronas Station - Avenue Bangi Hotel - Nilai 3 Wholesale ACCESSIBILITY: ---------------------- - PLUS Highway (Exit Putra Mahkota) - ELITE Highway - LEKAS Highway - 5 min to Nilai 3 - 5 min exit from Putra Mahkota toll - 5 min to KTM Bangi - 15 min to UKM, Bangi, - 20 min to Kajang & Semenyih town - 25 min to Putrajaya - 25 min to KLIA / KLIA2 - 30 min to Seremban ======================= Asking Price: RM2.5Mil (nego) ======================= Ashri Nazri (REN49968) 013-6135141 Maxxan Realty Sdn Bhd Owner Are Welcome To List Your Property With Me... #coalisttalhaara