For Sale: Anggun Apartment For Sale at Bangi Location: Bangi, Selangor Type: Condo/Serviced Residence Price: RM425000 Size: 1193 sqft Details: - FOR SALE - Anggun Apartment - FULLY FURNISHED Block C, Level 9 Jalan 4/1 Off Seksyen 4, Bandar Baru Bangi, Bangi Selangor. - 3 bedroom + 1 Store - 2 Bathroom - 1193 sqft - Leasehold (end 4/8/2109) - Gated and Guarded - Access Card - 1 Carparks Facilities: Swimming Pool Playground Jogging Track BBQ area Tennis Court & Badminton Hall Nursery & Kindergarten Multi-Purpose Hall Covered Car Park Amenities: - Malls & Market: Kipmall, Bangi Gateway, PKNS Bangi, Giant, Econsave - Hospital: Kajang Hospital, KPJ, Hospital An-Nur, Hospital Az-Zahrah - Universities: UKM, UPM, UNITEN, KPTM, GMI - Schools: SMK Jalan 4, SMK Jalan 3, SMK Jalan 2, Sekolah Agama (ABIM, KAFA) - Banks & Petrol Stations - KTM Station (Kajang & UKM), MRT Station (Kajang), Kajang Bus Terminal - Restaurants, mini market, food stalls, clinics, laundry shops, night market (Every Wednesday & Friday) - Surau Jubli Perak and Surau Al Khautsar Accessibilities: - Highway: PLUS, SILK, LEKAS, ELITE - 5 min to UKM, Bandar Baru Bangi - 10 min exit from Kajang / Bangi toll - 10 min to Kajang town - 20 min to Putrajaya - 30 min to Kuala Lumpur - 40 min to KLIA / KLIA2 / Seremban ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Asking Price : RM425,000 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Call/ SMS/Whatsapp us for more details & viewing appointment Hafiz REN26640 016-314 9832@ click www.wasap.my/60163149832/anggunapt AG Realty Sdn. Bhd.