For Sale: Apartment Vista Seri Putra Location: Bangi, Selangor Type: Condo/Serviced Residence Price: RM299000 Size: 936 sqft Details: Apartment Vista Seri Putra (Plaza Tol Putra Mahkota), Bandar Seri Putra, Bangi, Selangor ===== ASKING PRICE: RM 299,000 (NEGO) CONTACT: Ashikin (0124140141) / Ezah Omar (0194094643) ===== PROPERTY DETAILS: Located at middle city of Bandar Seri Putra FREEHOLD NON BUMI LOT Size: 936 sqft 3 Bedrooms 2 Bathrooms Partly furnished with kitchen cabinet, curtains Very pretty and attractive unit Move-in condition Well maintained unit Middle floor, facing swimming pool Basic unit, partly furnished Early move in can be negotiated 1 car park ===== FACILITIES: Parking bays Restaurants Convenience stores Children's playground Jogging track Etc ===== ACCESSIBILITY: -Business and shop area Bandar Seri Putra -Nearby Tesco & Pasaraya CS Bangi Avenue - Nearby Bangi Avenue Water Park - Masjid Bandar Seri Putra - SRA Bandar Seri Putra - Nearby Kolej Universiti Islam Antarabangsa (KUIS) - Nearby Shop lot, Petrol Station, McD Highway: PLUS, SILK, ELITE 5 min exit from Putra Mahkota toll 10 min to UKM, Bangi, Nilai 15 min to Kajang & Semenyih town 20 min to Putrajaya 25 min to KLIA / KLIA2 30 min to Seremban ===== Interested to buy? Kindly contact me if you need further information; Ms. Ashikin (REN) MNKL (0124140141) Ms. Ezah Omar (REN) MNKL (0194094643)