For Sale: FREEHOLD Single Storey Endlot Taman Semenyih Jaya Location: Semenyih, Selangor Type: Terrace single storey Price: RM370000 Size: 1080 sqft Details: Single Storey Terrace End Lot With Land @ Taman Semenyih Jaya, Semenyih Selangor ======================== BELOW MARKET VALUE!! HARGA BOLEH DIRUNDING ======================== Jual Dibawah Paras Harga Pasaran Semasa Kawasan Tenang & Damai (bukan laluan utama) Kejiranan 90% Melayu Renovate Unit Details: - Freehold - Bumi Lot - Built-up 1080 sq.ft - Land area 1924 sq.ft - Renovate unit - Kitchen Cabinet - Plaster Ceiling - 3 Bedroom - 2 Bathroom Amenities: - 4 min to Surau Ar-Rahman, 99 Speedmart - 5 min to SMK Engku Husain, KK Semenyih, SK Semenyih, Masjid Raja Muda, Pejabat Pos, Pasaraya Rakan, Pekan Semenyih, Econsave, Mydin Supermarket, The Store - 7 min to Eco Shop & MR.DIY - 9 min to Balai Polis, Balai Bomba, Tesco Semenyih, Ecohill Walk coming soon 2021 - 10 -12 min to Billion Supermarket, Mydin Hypermarket, AEON Eco Majestic coming soon - 16 min to Hospital Kajang - 17 min to Giant Supermarket Prima Saujana Easy access: - 5 min to LEKAS Highway - 13 min to SILK highway - 16 min to Bandar Kajang - 21 min to Bandar Baru Bangi - 22 min to Nilai 3 - 25 min to PLUS Highway - 28 min to Putrajaya Asking Price: 450k(Nego) For more information and viewing appointments please contact. Muhammad Izaidi 0194748277 Maxxan Realty Sdn Bhd