For Sale: SENDAYAN,SEREMBAN Location: Seremban, Negeri Sembilan Type: Terrace double storey Price: RM650000 Size: 1600 sqft Details: WTS BANDAR SRI SENDAYAN NEGERI SEMBILAN SEREMBAN ============================= ASKING PRICE RM650,000/NEGO ============================= DETAIL: -freehold -non bumi lot -intermediate -built up 20x80 sqft -4 bedroom -4 bathroom AMENITIES : - 1 min ke Masjid Bandar Seri Sendayan - 2 min ke Stesen Minyak Petron, Marry Brown, Restoran KFC - 2 min ke Kawasan kedai, Speedmart, Kedai Runcit dan lain-lain - 5 min ke SK Sendayan Dan Sekolah MEnengah seri sendayan. - 10 min S2 Shopping Centre ( Mydin,Aeon,Tesco) - 10-15km to KPJ Seremban, Colombia Hospital , Seremban GH - Near to TUDM HQ - Near to SJKC Tung Hua, SK Seremban 2A, SMK Seremban 2 - Matrix Global Private School ACCESSIBILITY : - PLUS Highway - 30 min ke KLIA airport - 20 min ke Port Dickson - 40 min to Putrajaya/KL ============================= ASKING PRICE RM650,000/NEGO ============================= Call/SMS/Whatssap: Rozana bt Simin - [REN 24700] www.wasap.my/60192337137/salebdrsrisendayan see more: E : rozanaproperty@gmail.com Page : Rozana Property Real Estate Advisor #OWNFARHANA